çook önceleri kesip doğradığım kumaşlardan birkaç parçasını dün akşam birleştirme fırsatı buldum :) yani bir çanta diktim :) yeğenimin doğum günüydü ve bende nacizane kendisine hediye ettim bu kelebekliyi.. biçilmiş olduğu için ayrıca kolay model olduğu için çok hızlı dikildi.. süper yöntemmiş valla...
çantalık olur dediğiniz kumaşlardan bence kesin biçin bir kenara koyun :) lazım olduğunda süper hızla dikip hediye edebilirsiniz..











