15 Mart 2012 Perşembe

biçilmiş çanta stoklarından bir tane azalttım :)

çook önceleri kesip doğradığım kumaşlardan birkaç parçasını dün akşam birleştirme fırsatı buldum :) yani bir çanta diktim :) yeğenimin doğum günüydü ve bende nacizane kendisine hediye ettim bu kelebekliyi.. biçilmiş olduğu için ayrıca kolay model olduğu için çok hızlı dikildi.. süper yöntemmiş valla...

çantalık olur dediğiniz kumaşlardan bence kesin biçin bir kenara koyun :) lazım olduğunda süper hızla dikip hediye edebilirsiniz.. 

14 Mart 2012 Çarşamba

anlaşılmayan şeyler;

Kolay bir hüzündür gecenin kovuğundan sarkan
Ellerindeki paramparça geçmişin sığ bir gövdesidir yolun ortasında
Erken bir gülüşe başlarken (tutanabildiğin yalnızca bir gülüş)
Ve sanki (kendinden korkan) bir erken bağlanmışlık varoluş ve tükenişin.
Bir görüntü anlatır (sanki) bir yolun, bir yoğunluğun ortasında bal rengi kanı
Ve ayrılığın ta içinde biriken küllüğüdür özlemin.
Eski, hep eski anlatılmamışlıktır defterlerin.
Kuruyan su.
Kuruyan uykusu.
Ve kan yine de bal rengi derbederliğin.

[Murathan Mungan]

oje: Pastel Nail Sticker;

çekimler cep telefonundan :) inanın dört gün kullandım bu manikürü ama bir türlü normal bir fotoğrafını çekmek kısmet olmadı.. gece denedim makinenin pili bitmiş: taktım şarj olsun derken uykum geldi yattım.. ertesi gün dışarlardayım.. tam çekeceğim bu seferde normal ojelerin uçları kötü olmuş hadii sil hepsini yeniden sür :) sonra gene uygun vakit yok :) derken baktım olmayacak dün işyerine geldiğimde çıkarmadan önce fotolarını çektim.. of yazarken sıkıldım beee.. ama diğer uygulama için bu akşam foto çekme azmi içersindeyim.. uygulama örneği için tık tık

10 Mart 2012 Cumartesi

ay yıldızım: hep yükseklerde parılda sen!!!!

Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal!
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal.
Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:
Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!

9 Mart 2012 Cuma

ya ev'de yok'san;

Aşkınla ne garip hallere düştüm.
Her şeyim tamam da bir sendin noksan,
Yağmur taş demeden yollara düştüm.
İçim ürperiyor ,ya evde yoksan .

Elbisem gündelik,pabucum delik,
Haberin olsa da sobayı yaksan.
Yağmur iliğime geçti üstelik,
İçim ürperiyor ,ya evde yoksan .

bugün rejime başlayacaktım: ama yanlış sefer taslarını almışım :)

hani dedim bir süre az yesek bişi olmaz.. gözümüzün gördüğünü değilde lazım olanı,  kilo yapanı değilde vitaminli olanı tüksetsek! tabi olur ama heryerde herşey bulunmaz evden hafif yiyecekler ile doldurulmuş sefer tası almak lazım diye düşündüm.. öyle de yaptım: kaptım sefer taslarını işe geldim... amannnnnnnnn ne göreyim hep abur cubur taslarını almış gelmişim... tüh bugünde başlayamadık rejime.. eee ne yapalım kısmet pazartesiye :))))))

8 Mart 2012 Perşembe

yeni kumaşlar: dikmelik değil ama saklamalık hehehe :)

ıkea'dan bir kadıköy kumaşçılarından iki parça var listede kalanı ümraniye'yi talan ettiğimiz bir günden :)

7 Mart 2012 Çarşamba

d-Gu'nun isteği üzerine hobi köşem: minik atölyem :)

aslında daha düzenlenecek çok detay var: masanın altındaki hurçlar boşaltılacak raflarada yerini alacak.. birkaç plastik kutu daha alınacak ve hurçlardan arta kalanlar kutulara konulacak.. ütü masasının kılıfı yenilenecek, oda da tek priz olduğu için uzatmalarla iş yapıyoruz sürekli bunlar için daha düzenli ve temiz bir çözüm bulunacak ve perdemiz revize edilecek.. yani istediğim bir perde var onu yapmak için uğraşıyorum basit ama arzu ettiğim desen kumaşı bulamadım henüz umarım bu hafta sonu :) 

6 Mart 2012 Salı

bardaklaşma etkinliği: bana gelenler;

sevgili madamDöGonç 'un düzenlediği bardaklaşalım etkinliğinde bana gelen bardak ve içindekilerrrrrrrrr;

etkinlik arkadaşım Aylin 'im yayınlamakta geç kaldım biliyorum, özür diliyorum.. çünkü kendi işimi bitirmediğim için henüz bunların benim olmadıklarına karar vermiştim.. dün akşam sona gelince kendi yaptıklarımda, artık bu cicişler benimdir diyerek kutularından çıkardım ve fotolarını çektim nihayet!!!!!!!!!!!!!!!!
her biri ayrı güzel ve incelikle seçilmiş...
çoook teşekkür ederim..
sevgiler....

İstanbul hatıЯası ve metalik ojelerim;

bir sanatsal faaliyeti daha yine sultan' ın sayesinde gerçekleştirebildik... Tarık Şerbetçioğlu' nun yazıp yönettiği ve oynadığı: İstanbul Hatırası!! harika bir oyundu!!! son hafta olması nedeni ile bundan sonraki şu gün şu sahnede oynuyor diyemiyorum.. meraklıları takip edecek artık başka çare yok ama duyarsam haberim olursa mutlaka yazarım..  şuradan bu ayki oyunlara göz atabilirsiniz..

ojelerime gelince: alixe avien 321 metalik gri.. yabancı sitelerde gördüğüm ve çok beğendiğim tam metal gibi duranlara hayran hayran haftlardır baktıktan sonra muadil yerli üretimini bulup aldık :) yüzde70 benim için aynı hissi verdi doğrusu..

5 Mart 2012 Pazartesi

göz gördü... can çekti... el pişirdi... :)

sabah gezmediğim görmediğim yayınlara bakarken, sevgili funda'mın son yaptığı lezzetlere bakakaldım;

tahinli kek: ki ne zamandır tarifini alıyor alıyor ama bir türlü yapamıyordum..

sonra ıspanaklı krepler çıktı karşıma.. onlara da baktım baktım hem blog'da hem face'de içim gitti resmen... daha kahvaltı da yapmamıştım.. zira daha da bir aç kurt gibiydim yani... hemen bakkala koştum: un süt yumurta kaptım geldim :)

dilimdeki şarkı: direniyorum;

Sessiz bir mecra şimdi hayat
Sen giderken soğuktan soğuk
Dondu yüreğim, durdu yaşam
Savaş sonrası gibi kalbimin içi
Kan ve revan

Büyür git gide inan yokluğun azap
Yeryüzünde günahlarımla boyanmış
Bir hayat var geriye kalan
Gözyaşlarıyla yazılmış her satır sözlerimde