8 Kasım 2013 Cuma

mintaks'la canım mintaks'la :)

hatırladınızmı :) mintaksla canım mintaksla.. ne eğlenceli bir reklamdı.. ve bu sloganın anlamının dışında da çok espri konusu olur ve bazen mecazi anlamda kullanılırdı.. bu yeşil jel olan çıktığında sanki devrim olmuştu :) beyaz olanı pek sevmezdim daha kremsi ve akışmayan yoğun bir yapısı ve bayıltıcı kokusu vardı.. ama bu jel çok hoşuma gitmişti.. sonralardan limonlusu, elleri koruyan modelleri çıkınca pek bir havalı olmuştuk :) ah ah eski anılarım canlandı valla.. hele toz vim ile bu jel mintaksı karıştırıp kendime cif ürettiğimi hatırlıyorum da.. ne günlerdi yahu.. 

bu mintaks Şok markette satılıyor almak anılarını canlandırmak isteyen olursa
benim gibi vakit kaybetmeyin derim..




15 yorum:

Adsız dedi ki...

ben krem kıvamında olanı çok seviyorum cif denemesi yapacağım ama vim bulmak zor galiba ?:)

Nilgün Komar dedi ki...

hiç de zor değil arkadaşım;

http://www.ozsanalmarket.com/urun/vim-hijyenik-toz-limon-ferahligi-500-gr-/652

hadi kolay gelsin :)

ayamaya dedi ki...

Hey gidi :) anneannemlerin köy mutfağı geldi aklıma, o mintax kokulu çocukluk anılarım :)
Vimin reklamı da yakalayın yeşil ışığı hesaplı parlak bulaşığı değil miydi :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Tezyemle aramızda 5 yaş falan var. Küçükken ikimiz bulaşıklar bittikten sonra bulaşık bezinden en çabuk köpüğü kim bitirecek yarışması yapardık. Hakkaten: Hey gidi günler hey!

Bahar Yorgun dedi ki...

canım unutmak mümkün mü :))) dediğin gibi mintax, vim bizim çocukluğumuzun markaları

mavii dedi ki...

Babaannem rahmetli yasliydi bunla yikardi bi gun tabaga dolma koydu tabagin kenarinda dolmadan kucuk mintak vardi.cnm babaaanem :( sesimi cikarmadan yiyip bulasiklarini tekrar yikamistim

NilayinSihirliElleri dedi ki...

:))))
bide bundamıydı prilinkindemiydi üzerinde çıkartması olurdu rengarenk. annemler tüm fayansları onlarla doldururlardı.
eeee yaşımız çıkıyo ortaya:D

funda öztkn dedi ki...

hatırladım valla enee:)) yarın bir şoka uğrayayım.

çeşnici Handan dedi ki...

Ne güzel çocukluğumun markasıydı yeniden hatırlamış oldum Şok'a gidip almak şart oldu artık. Sevgiler.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Seni çooookkk özledimmm...

nilgünün dünyası dedi ki...

ben de hatırladım.

Ama sen beni unuttun galiba :)

Noyumberry dedi ki...

Çocukluğuma gittim biran:)
annemde mintax kullanırdı..Dediğin gibi müziği dillerimize dolanmıştı..
Ne güzel günlerdi..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ben de hatırlıyorum bu ambalajı...

Nilgün Komar dedi ki...

evet ya herkesde bir anı canlandı sanırım :)

Vişnap Macide dedi ki...

Ahhh Nilgün gerçekten ne günler di o günler:)Şimdi deterjanların envai çeşidi var:)))